torsdag 1 mars 2012

Grattis bästa!

Nu har jag inte skrivit på nästan 2veckor, men jag har bara inte haft ork att skriva och haft massa andra grejer att göra. sorry.
Jag har inte gjort så mycket dom senaste veckorna förutom att jag har varit ute och sprungit, och förra helgen åkte jag till pappa.
Nu den 3-7 ska jag på konfirmations läger. Det ska väl bli roligt antar jag.
Egentligen skulle jag ha idrott nu. Skidor. Men det blev inställt eftersom det regnar. Tråkigt väder.
Jag känner att jag har väldigt sociala vänner. (bilden nedanför)
Ni kanske undrar rubriken. Men Justin Bieber fyller år idag!<3
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer..
Skriver sen!

1 kommentar:

  1. Det var inte bara Justin som fyllde år igår, det gjorde jag med! Men inte vissade de dom mig på Mtv hela dagen igår. Hahah
    Kram på dig!

    SvaraRadera