söndag 4 mars 2012

Frustrerande

I fredags så skrev jag ett inlägg men tydligen så publicerades det inte.
Och nu så skrev jag ett till inlägg men det blev något konstigt med det. Uffa.
Två av bilderna är från i fredags.

Igår så åkte jag och en kompis iväg på konfaläger. Till undersvik, tror det heter så. Vi fick "sovmorgon" idag så vi ska upp och äta frukost vid 9.
Igår så gjorde vi massa roliga lekar. Roliga men jobbiga, eftersom vi är typ 27st plus faddrar, så det blev väldigt varmt. Hehe.
En av lekarna ser ni iallafall vad vi har gjort på bilden.
Man skulle skriva sitt namn uppe i hörnet sen skulle någon annan rita av den personen, fast med fel hand.
Och efter typ 30sek så skulle dom som rita flytta till höger, och sen samma sak igen. Så det var 3st som målade på bilden. Så ja..
Visst är den snygg va. HahaXD
Men nu ska jag gå och klä på mig å sånt.
Shingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar