onsdag 14 mars 2012

Dålig uppdatering

Förlåt att jag har haft dålig uppdatering, men det har blivit annat att göra och så men ska försöka bättra mig.
I onsdags kom jag hem från konfalägret, det var jätte roligt.

Jag har träningsvärk som ***
-I söndags sprang jag 3km
-I måndags hade jag fotbollsträning och på slutet av träningen hade vi styrka
-I går gick jag på gym, 20min cykling, 15min cross trainer, 10min springning plus lite mer
-I dag gick jag på gym igen, följde ett schema som jag har fått. plus gympa, hade volleyboll
-I morgon är det fotbollsträning. Och gympa, ska ha trampett
Fullt upp och träningsvärk..

I går fick jag reda på mitt engelska prov, det gick väl sådär men jag klarade det iallafall, men jag visste inte vad jag skulle skriva så jag ville göra om det så jag gjorde om det idag och jag hoppas och tror att det gick bättre.
Det var ett prov som vi inte kunde öva på, en skrivuppgift.
Ska få reda på resultatet imorgon.

Jag har inte kollat på någon melodifestival i år, men eftersom det inte fanns något annat att kolla på i lördags så kollade vi på "finalen" eller vad det nu heter..
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det men ja....
Mamma visade Sean banans bidrag och jag tycker det är ganska bra faktiskt. Haha.

Och jag måste läsa ut en bok till svenskan den här veckan, jag har kommit längre än hälften.
Den är faktiskt ganska spännande och bra, tycker jag.
Den heter porträttet på vinden.

Nu måste jag fortsätta läsa boken hej svejs<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar