torsdag 15 mars 2012

Åker hem nu istället

Skippar draman och fotbollen och åker hem nu istället.
Jag är så himla trött o orkar bara inte..
När jag kommer hem ska jag ta något att äta, för jag är så himla hungrig.
Sen ska jag hoppa in i duschen.
Också lägger jag ut några apsnygga bilder på mig och Vicki, våra händer och våra iPhone skal (mitt är med sedeln på)
Just ja, skrivuppgiften/provet på engelskan som jag gjorde om igår fick jag reda på idag. Istället för ett E så fick jag ett D. Nöjd. :)
Skriver mer sen men nu ska jag fortsätta lyssna på musik.

2 kommentarer:

  1. - Hej!
    Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna vilket iphone skal du vill :) Var gärna med och tävla!
    ha en bra dag

    http://www.sarahceciliacollin.blogg.se/2012/march/vinn-ett-iphone-skal.html#comment

    Och om du vill tävla om ett presentkort värt 150 kr klicka här :)

    http://sarahceciliacollin.blogg.se/2012/march/tavlingen-kommer-tidigare-kunde-inte-halla-m.html#comment

    SvaraRadera