lördag 14 januari 2012

Skräckfilm :O

Hello, eller ska man säga god morgon kke!:)

Jag har sovit hos Vicki inatt, igår så bakade vi rullrån typ precis när jag kom sen så åkte vi o köpte dip & chips, för de MÅSTE man ju haXD
Efter det så gjorde vi tacos, mmm;)
Och vi gick upp till vickis rum sen å video blogga men det gick inte å ladda upp, så vi ska göra det idag, antagligen:o
Vi kollade på en skräckfilm också men jag va så himla trött så jag somnade, så vi ska kolla klart på den idag:D
Paranormal activity in my 
HahaXD
Men idag vet jag inte riktigt va vi ska gö men vi kke ska gå ut, fota mm?:)
Men nu ska vi gå upp och äta frukost, i think.
Ha en bra dag alla läsare!:)
Kram<3

1 kommentar:

  1. vill du tjäna pengar på din blogg? tryck in på länken och tryck på länken i inlägget!!! :)

    http://hudikhockey.webblogg.se/2012/january/entry-150649626.html#comment

    SvaraRadera