måndag 16 januari 2012

3/3 ;D

Hello again:P
Jag vet inte om jag har berättat det men i fredags så hade jag hk prov, första delen så skulle vi laga en maträtt vi skulle dra en lapp och den lapp vi drog den rätten skulle vi laga men iallafall så fick jag typ någonting med köttfärs och stuvade makaroner (tror jag) men då så ville en kille i min klass byta så då fick jag mannagrynsgröt och ett ägg, jag blev så himla glad, för det har jag gjort förut och det står på förpackningen och ett ägg kan jag koka så, men på betyg var det lägsta 1 sen 2 och högsta betyg var 3 och jag fick 3;DDD 
Sen var det en till del också på typ kryddor och redskap å sånt men det vet jag inte riktigt hur det gick?

Men på fredag får vi ju våra betyg (sista 20 min på dagen) jag är ganska nervös vad jag ska få för några betyg men jag vet iallafall att jag kommer få betyg i alla ämnen, för jag blev klar med allt när allt skulle in.
Men jag vet också att jag ska försöka få bättre betyg, göra alla läxor och satsa på ett bättre år i år!
Kram skriver sen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar