tisdag 20 december 2011

Presenterna!

Hello här kommer bilder på vad jag fick när jag fyllde år (jag fick mer också men det är i Sollefteå o vissa grejer kommer inte förrän i januari)
Jag fick
av Vicki o Moa: en skål, 2st muggar och 150:- presentkort på Gina tricot.
av Sarah: ett tyg armband (som hon har gjort), en kors ring för två fingrar och ett lila nagellack.
av farmor: USA gardiner, örhängen, 300:- presentkort på lindex mm.
av mamma: en matta, underkläder och iphone hållare på armen när man springer mm.
av familjen (på mammas sida): en 26tum tv.
Och jag fick 1400:- också, men jag gjorde slut på dom där 1000:- typ dagen efter eftersom jag köpte dom där skorna som jag visa förut;)
Tack för alla presenter (ni som jag vet läser min blogg, älskar er<3)
Jag kan ha glömt något också:O
Men nu måste jag gå o duscha, sen ska jag måla mina naglar;)
Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar