torsdag 22 december 2011

Jullov!!!:D<3

Hello jag har varit upptagen idag så jag har inte hunnit skrivit något på bloggen.
Ja å nu har jag jullov:D<3
Men jag fick en tidig julklapp av mamma eftersom jag ska vara hos pappa på jul, så jag fick lila skullcandy;D tack mamma<3
så jag kan ha dom när jag ska åka buss till pappa senare idag.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om förutom att jag är såååå glad att det äntligen är loooooov;D
(fast jag saknar en person:'(<3)
men nu ska jag gå och lägga mig o sova, för när jag vaknar sen så ska jag packa så jag har det gjort^^
.........!!!!!!!??????
Kke ska spela lite spel på mobilen innan jag sover?;)
Åt vänster på bilden så ser ni mig, vad jag hade på mig på avslutningen, sen har ni mina kompisar Vicki o Moa;)
Kram go natt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar