söndag 13 november 2011

:)

God morgon<3
Jag har inte skrivit på ett tag nu, för jag har hafft mycket o göra både i skolan o hemma.
Jaja, men idag är det ju farsdag så vi ska åka till mormor o morfar o "fira" där, jag får väll smsa pappa eller något eftersom han bor i Sollefteå:)
Just ja den 18-20de ska jag åka till pappa och äntligen ska min bästis Vickie följa med;D
Eller, antagligen ska Vickie följa med, eftersom jag ringde pappa och frågade om hon fick följa med men han sa att han skulle kolla om det gick eller inte????? så han skulle ringa igår eller idag och han ringde inte igår så???........
Iallafall sen när vi kommer hem från mormor o morfar så måste jag gö "läxor" :( sen efter det så ska jag hjälpa till med mitt rum, vi håller på att riva golvet eller mattan som va över golvet men aja och mm. Skriver mer om det sen:)
Ha en bra dag;)<3

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar