torsdag 6 oktober 2011

Igår o idagB)

Hej! Igår på idrotten så skulle vi springa 2varv runt lillfjärden ca.5km (båda varven), jag sprang med min kompis Vickie, på första varvet sprang vi på under 11min men sammanlagt med båda varven blev det 24min någonting:) jag fick A som betyg, riktigt nöjd:) men min kusin Sarah har sovit över hos mig tills idag men hon sover fortfarande, haha:P. Idag ska jag åka och träffa pappa i Sollefteå,träffar pappa typ var 6vecka så, måste åka buss i ca.3tim 15min själv, tråkigt men tur att man har en iphone;) så idag måste jag packa,duscha,äta mm.
Men idag och imorgon är jag ledig för det är studiedag:P himla skönt.
Ps.Pappa har varit i Turkiet (utan mig:(
Men då beställde jag en one piece och converse :) så jag får väll se vad han har köpt?:)

/puss hej Rebecka<3

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar